Джерело: Daily Mail
Коротко: Американська кардіологічна асоціація випустила нове дослідження, де проаналізувала дані 20 тисяч пацієнтів з 2003 по 2018 рр. Вчені з'ясували, що дієта "16:8", де 16 годин людина голодує, не приносить користі для здоров'я.
Швидко:
Ба більше, така дієта може спричиняти серйозні проблеми зі здоров'ям.
Дослідники дійшли висновку, що любителі фастінгу частіше помирають від серцево-судинних захворювань.
Особливо в зоні ризику перебувають ті пацієнти, у яких уже діагностовано хвороби серця або рак.
Дієту "16:8" пропагують багато знаменитостей: актриса Дженніфер Еністон, мільярдер Ілон Маск і прем'єр-міністр Великої Британії Ріші Сунак.
Важливо:
Професор Віктор Венце Чжун з Медичної школи Шанхайського університету Цзяо Тонг прокоментував дослідження: "Ми були здивовані, з’ясувавши, що люди, які дотримуються 8-годинного, обмеженого в часі графіку споживання їжі, частіше помирають від серцево-судинних захворювань.
Попри те, що цей тип дієти був популярний через його потенційні короткострокові переваги, наші дослідження чітко показують, що порівняно з типовим діапазоном часу приймання їжі в 12-16 годин на день, коротша тривалість приймання їжі не пов'язана зі збільшенням тривалості життя".





















